poniedziałek, 20 maja 2013

Libster Blog Award

Cześć
Dzisiaj po raz kolejny.Tym razem z Libster Blog Award.Zostałam nominowana przez bocia-bocia.blogspot.com i mam dla Was 10 pytań.Zaczynamy :

1.Lubisz matematykę ?
Oczywiście że .........NIE
2.Skąd pomysł prowadzenia bloga ?
Przeglądałam blogi innych osób i pomyślałam że może sama spróbuję.
3.Ile znanych Ci osób wie o twoim blogu ?
Rodzice,przyjaciółka ( Vivien )i koleżanki z klasy.
4.Co masz  z polskiego na koniec ?
5 albo 6 -jeszcze dokładnie nie wiem.
5.Zdjęcie które najbardziej Cię inspiruje ?
Wszystko co związane z modą jest moją inspiracją.Np to :

6.Posiadasz weheartit ?
Owszem -KILK-KLIK 
7.Co teraz robisz ( oprócz odpowiadania na pytania ) ? 
Jem chrupki i piję wodę xdd 
8.Ile masz lat ?
Pierwszego sierpnia będzie 12.  
9.Masz najlepszą przyjaciółkę ?
Tak. 
10.Zdradziłaś kiedyś komuś tajemnicę przyjaciółki ?
Jeżeli przyjaciółka powierza mi swój sekret to z pewnością chce abym zachowała go dla siebie.Gdybym wypaplała ( niechcący bądź celowo ) mogłabym stracić jej przyjaźń i zaufanie.

Pytania dla Was :
1.Masz ask ?
2.Ulubiona książka ?
3.Wolisz soki czy napoje gazowane ?
4.Jak masz na drugie imię ?
5.Leżałaś kiedyś w szpitalu ?
6.Masz przyjaciela ?
7.Uważasz ze związki na odległość mają sens ?
8.Wolisz tablet czy laptop ?
9.Jaki masz telefon ?
10.Ulubiona blogerka ?

Nominuję :
kolorowaszachownica.blogspot.com 
my-world.blogspot.com 
it-my-life-czyli-the-sweet-girl.blogspot.com
moje życie - mój świat.blogspot.com 
madzioland.blogspot.com 

Do następnej notki.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz