wtorek, 7 maja 2013

Libster Blog Award

Hejooo
 Zostałam nominowana przez  kolorowaszachownica.blogspot.com i przez Carpe Diem - Chwytaj Dzień.blogspot.com do Libster Blog Award. Czyli dwa razy więc pytań będzie więcej.
No to zaczynamy. Najpierw Karolina.
1.Dlaczego założyłaś bloga ?
Po to aby dzielić się z ludźmi cząstką mojego życia, moimi pasjami.
2.Od kiedy prowadzisz bloga ?
Od ponad dwóch miesięcy.
3.Jakie blogi czytasz najchętniej ?
Blogi o modzie i o życiu.
4.Ulubiona pora roku ?
Lato > lato > lato >
5.Ulubiona część szafy ?
Sukienki ( ale tylko na lato ) krótki spodnie,spódniczki i bluzki.
6.Ulubione buty ?
Płaskie oczywiście. Lubię trampki i sandały.
         
7.Wymarzony zawód ?
Lekarz - chirurg.
8.Czego się boisz ?
Nic mi w tej chwili nie przychodzi do głowy.
9.Masz zwierzątko ?
Mam psa bulteriera.
 
10.Masz jakieś nawyki ?Jeśli tak to jakie.
Potrafię głaskać mojego psa przez godziną albo bawić się swoimi włosami.
11.Lubisz One Direction ?
Nic do nich nie mam ale ich nie wielbię tak jak niektórzy.
A teraz Milena i Paulina.
1.Od kiedy prowadzisz bloga ?
Było.
2.Ulubiony blog ?
ankyls.blogspot.com
3.Motto życiowe ?
''Bądź optymistką i z radością patrz na życie,bo po to ono jest''.
4.Ulubiony kolor ?
Niebieski,lazurowy,zielony i żółty.
5.Masz rodzeństwo ?
Mam starszego brata.
6.Pizza / Lody ?
Lodziki <3 
7.Czego nie lubisz w innych blogerach ?
Nie ma takiej rzeczy.Przecież ja tych ludzi nie znam to jak mogę ich oceniać ?
8.Lato / Zima ?
Lato bo wakacjeeee.
9.Masz jakieś zwierzątko ?
Było.
10.Czy przyjaźń między kobietą i mężczyzną istnieje ?
Oczywiście że tak.
11.Rock / Pop ?

Pytania dla Was :
1.Masz jakieś fobie ?
2.Ulubione zwierzę ( domowe albo dzikie )?
3.Spodnie vs spódnica.
4.Ulubiony blog ?
5.Masz rodzeństwo ?
6.Ulubiony przedmiot w szkole ?
7.Pop vs rap ?
8.Masz jakieś pasje ?
9.Tortilla vs pizza ?
10.Ulubiona marka kosmetyków ?
11.Ulubiony sklep w twojej okolicy ?

Nominuję :
my-very-secret-life.blogspot.com
to-co-mnie-jara.blogspot.com
it-my-life-czyli-the-sweet-girl.blogspot.com
the-szlachta.blogspot.com
the-little-ginger-girl.blogspot.com

Bay <3

1 komentarz:

  1. Fajny blog! Zapraszam welcome-in-my-paradise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń